Annikas blogg

Hej❀ jag heter Annika och Ă€r 12 Ă„r. Försöker uppdatera sĂ„ ofta som möjligt. Hoppas att ni gillar denna bloggen, sĂ„ gilla och kommentera sĂ„ fĂ„r ni ha det sĂ„ bra❀

Liseberg igen😂🎱

Publicerad 2015-05-16 16:29:04 i AllmÀnt,

Hej❀
Vi var lediga onsdag & torsdag denna veckan sĂ„ dĂ„ sov jag över hos en kompis pĂ„ onsdagen och sedan gick vi till Liseberg pĂ„ torsdagen. Jag bor ju i Göteborg sĂ„ dĂ„ Ă€lskar jag att gĂ„ pĂ„ Liseberg med mina kompisar nĂ€r jag Ă€r ledig. En annan cool grej var att jag och Elin (min kompis) Ă„kte Mechanica först av alla, precis nĂ€r den öppnade.

Snart ska jag sova över med en annan Elin som jag var pĂ„ Liseberg med förra gĂ„ngen😂

Ses💗





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela